wtorek, 26 listopada 2013

Prolog.

Mam romans z Justinem Bieber'em.

Gdyby ktoś użyłby tych słów miesiąc temu, opisując mnie i Justina, to stwierdziłabym, że nie jest normalną osobą.

Nawet nie wiem czemu się na to zgodziłam.

Mam chłopaka.

Który, ani trochę nie jest podobny do Justina.

Tak, do Justina mnie coś przyciąga.

Ale czy moje uczucia wobec niego musza być uzasadniane?

Nie mam pojęcia.

Jedyne co wiem, to to, że znajduję się w sytuacji, w której nigdy nie wyobrażałam sobie, że mogłabym się znaleźć, a co najgorsze, nie ma już odwrotu.

*******

DARK BLUE DARK BLUE

Czy ty kiedykolwiek znajdowałeś się w zatłoczonym pokoju?

*******

_________________________________________________________________

Witam!!

Prosiliście mnie, żeby zaczęła tłumaczyć Dark Blue, oto i jestem.
Mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu i razem z dziewczynami damy radę.
Będziemy tłumaczyć Dark Blue we trzy.
Ja - Martyna
I jeszcze dwie inne tłumaczki, które poznacie już niebawem.

Zapraszam do zapisywania się w informowanych, oraz zapraszam na moje
pozostałe dwa tłumaczenie DREAD i TRUST ME.

W razie pytań znajdziecie mnie tu ask.

Rozdział pierwszy tłumaczę ja,
więc do usłyszenia pod koniec tygodnia. :)

love,
Martyna xoxo

14 komentarzy:

  1. Kocham cię za to, że podjęłaś się tego tłumaczenia, to już jest 3 blog z tym tłumaczeniem i mam nadzieję, że nie zrezygnujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... a bylaby mozliwosc zmienienia moze bohaterki? :D w poprzednich blogach byla Barbara Palvin i tak jakoś do niej się przyzwyczaiłam xd oczywiscie nic nie narzucam! pytam się tylko o takową mozliwosc! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada! Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje tylko ze znowu nie bedzie takich sytuacji jak z tamtymi tlumaczeniami tłumaczeniami żebyście jak najszybciej dotarly do tego momentu kiedy tlumaczenie zostało skonczone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, nie mam zamiaru zostawić tego tłumaczenia.

      Usuń
  5. fanie że tłumaczycie ale moim zdaniem nikt nie będzie lepszy od pierwszej tłumaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak miłe słowa na początek...
      Każdy tłumaczy inaczej, jeśli masz do mnie jakieś zastrzeżenia, to chętnie posłucham rad. :)

      PS: Nikt nigdy nie powiedział, że będziemy lepsze, czas pokaże.

      Usuń
  6. Kocham Cię ! W końcu ktoś zaczął ponownie tłumaczyć Dark Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moglabys otworzyc TRUST ME dla wszystkich uzytkownikow poniewaz nie jestem w stanie na niego wejsc poniewaz pisze ze jest tylko dla zaproszonych :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale nie tłumaczę już Trust Me. Kiedy pisałam z autorką, mówiła, że będę jedyną tłumaczką z Polski, po czym okazało się, że ktoś zabrał się za to tłumaczenie. Nie wnikam, czy ten ktoś ma zgodę czy nie, ale nie było sensu się o to kłócić, ponieważ ja miałam na blogu tylko 3 rozdziały, a tamten ktoś ponad 10. Jeśli wpiszesz w googlach "Trust Me tłumaczenie", to napewno Ci ono wyskoczy :)

      Usuń
  8. dopiero zaczynam czytać i już jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by @mohito_x